Tid: 16:41:00 · Datum: 2011-06-21
Genom att följa flera av de mindre skådespelarna (tributes) på Twitter kan man se vilka som filmar vilka dagar och på så sätt gissa sig till vilka scener de spelar in för tillfället. Här har jag sammanställt de relevanta tweetsen från de senaste dagarna. Vissa tweets har inte så mycket med inspelningen att göra men det är kul att läsa hur de lär känna varandra och umgås massor på inspelningen!

När de har länkat till något twitteraccount har jag istället bytt ut det till deras riktiga namn. Jag har även skrivit ut förkortningar och gjort stor bokstav, lagt till punkt i slutet och liknande.

Har du inte riktigt koll på vilka alla skådespelare är, så kolla kika in här.


[Klicka för större]


15 juni:

▪ Leven Rambin: Jack Quaid seizes the day! [Bild 1]
▪ Leven Rambin: Battle wounds. [Bild 2]



[Klicka för större]


17 juni:

▪ Jack Quaid: Amazing night with some amazing folks!
▪ Isabelle Fuhrman: Awesome night with Jacqueline Emerson, Leven Rambin, Jack Quaid, Dayo Okeniyi, Alexander Ludwig, Amandla Stenberg, Ian Nelson and Willow Shields. :) So much fun!
▪ Jacqueline Emerson: Ahhhh it totally was.

A meal fit for a king or Jack Quaid. [Bild ovan]



[Klicka för större]


18 juni:

▪ Ian Nelson: Rainy rainy day...
▪ Isabelle Fuhrman: Rain, rain go away! Come again another day!
▪ Jeremy Marinas: I'm hating it right now!
▪ Jack Quaid: The wind is insane too. I think a total of five leaves were blown into my eyes when I was walking down the street.

▪ Ian Nelson: Yo Chris Mark!
▪ Chris Mark: What's up man!

▪ Jeremy Marinas: Choreographing and shooting a fight this weekend with Tara Macken [video] and Chris Mark [video]!

▪ Dayo Okeniyi: Slept in like it was my job today. So much hate.
▪ Leigha Hancock: Its 17:00, you bum!
▪ Dayo Okeniyi: Lol I know I am..
▪ Leigha Hancock: BBQ?
▪ Dayo Okeniyi: Ehere? When?

▪ Jacqueline Emerson: My love Amandla Stenberg's quote of the day: "Fireflies! Awesome! They have lights in their butts!"
▪ Leigha Hancock: Such a cutie!
▪ Jacqueline Emerson: Hahaha I know, I love Amandla Stenberg and her awesome class. ;)

▪ Jeremy Marinas: The man behind this quirky shirt... Jack Quaid! [Bild ovan]

▪ Ashton Moio: Chillin in North Carolina about to get some food.



[Klicka för större]


19 juni:

▪ Chris Mark: What's up man [Dayo]? Wish I came out yesterday, heard it was fun!
▪ Dayo Okeniyi: I'm good man. Yo! it was ridiculous fun! You should have been there.

▪ Ian Nelson: Just saw "Bridesmaids" with Jack Quaid, Dayo Okeniyi, Jacqueline Emerson, Kalia Prescott, Ethan Jamieson and Jack and Claudia! Haha! Wow! Love Kristen Wiig.

▪ Ian Nelson: What a bad thing to wake up to...a storm! I wanted to fish...

▪ Ian Nelson: Jack Quaid and Isabelle Fuhrman at the lake! Haha... fishing...no fish. [Bild 1]

▪ Jeremy Marinas: Just posted a photo. [Bild 2]
▪ Chris Mark: Sick pic man.

▪ Jeremy Marinas: Just posted a photo. [Bild 3]
▪ Jeremy Marinas: Just posted a photo. [Bild 4]
▪ Jeremy Marinas: ALERT: The photos that appear of me and some friends in the woods are not from the "Hunger Games" set!

▪ Chris Mark: At TGIF with some crazy gymnast girls, Leigha Kayleen and Kara Peterson.
▪ Jeremy Marinas: Lol the fight we shot today had nothing to do with the movie... for your interest haha. It was a project just for fun during the weekend. :) Now to editing!



[Klicka för större]


20 juni:

▪ Jack Quaid: Bear wandered onto set today. Think we found the lost tribute from district 13...
▪ Ian Nelson: Saw a bear today...It was Awesome! Haha!
▪ Ashton Moio: I saw a bear, oh my god what could it be.

▪ Alexander Ludwig: Whaddup guys, on set "The Hunger Games" having a sick time! Sorry I haven't been tweeting Just getting the hang of this. I'll keep in touch!
▪ Alexander Ludwig: Chillin on set "The Hunger Games" with Mark Reardon.

▪ Isabelle Fuhrman: I love you Alexander Ludwig.
▪ Alexander Ludwig: I'm obsessed with Leven Rambin. Glimmerlicious.
▪ Alexander Ludwig: Leven Rambin is a thief.

▪ Alexander Ludwig: Alright guys, I have a 10 minute break.

▪ Jacqueline Emerson: Laughing and sign language with Leven Rambin.

▪ Tara Macken: Yay, another fun day! Thanks for the help in the van [Isabelle]. :)
▪ Isabelle Fuhrman: No problem! That was sooo much fun.

▪ Amandla Stenberg: Went fishing today with Isabelle Fuhrman, Jack Quaid, Ian Nelson, Ethan Jamieson and daddy!

▪ Tara Macken: Stretching it out with Leigha Hancock! [Bild 1]

▪ Ian Nelson: Wow...great day!

▪ Ian Nelson: Massages by Isabelle Fuhrman are sick... I got two! Haha.

▪ Isabelle Fuhrman: I didn't know you were on the history channel!! Haha lol. [Bild 2]


Idag [21 juni]:

▪ Tara Macken: Here we go again! And man, hotel cookies are too good to say no to!
▪ Jack Quaid: Late to bed, early to rise...
▪ Leven Rambin: I'm up and at em!
▪ Leigha Hancock: Whoop whoop, let's get it started!


Jag har lagt ner massor med jobb på det här, så kopierar du länka tillbaka hit och ge cred.

Källa, källa, källa, källa, källa, källa, källa, källa, källa, källa, källa, källa

/Jossan
Spara information?

Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar